Autóroncs átvételi igazolással
Miben tudunk segíteni?
A használt, roncs, személy, teherautó, motorkerékpár felvásárlás bonyolítunk professzionális ügyintézéssel.
Átvételi időben beszállíthatja hozzánk és leadhatja nálunk forgalomból már kivont vagy végleges kivonásra szánt járművét, ez esetben a roncsért a jármű típusától, műszaki állapotától és korától függetlenül, a súlya és fémtartalma alapján meghatározott térítést fizetünk.
Cégünk telephelyén a környezetvédelmi előírásoknak eleget téve dolgozunk fel és készítünk elő újrahasznosításra gépjárműveket.
Az átvételről a jogszabály által előírt „Bontási átvételi igazolás”-t állítunk ki. Ezen tevékenységünkhöz rendelkezünk a Nemzeti Közlekedési Hatóság engedélyével.
Az átvételhez és bontási igazolás kiállításához minden esetben szükségesek az alábbiak:
- érvényes személyi igazolvány, adókártya, lakcímkártya
- NAV által kiállított engedély (F04 igazolás, melynek a gépjárműroncs átadásakor a helyszínen kell lennie)
Lépjen velünk kapcsolatba
Jámbor Levente
Lakossági és vállalati ügyintézés
+36 30 380 6301
Ügyintézés előzetes bejelentést követően:
Hétfőtől Csütörtökig 7:15-14:30-ig
Pénteken: 7:15-13:00-ig
Kérjen ajánlatot még ma!
Nyitva tartás
H-Cs: 7:15-16:00-ig P: 7:15-14:30-ig
Áruátvétel:
H-CS: 7:15-15:00-ig P: 7:15-13:30-ig
Autókivonás:
H-Cs: 7:15-14:30-ig P: 7:15-13:00-ig
Ebédszünet: 12:00-12:30-ig
Megközelíthetőség
Mü-Gu Kft.
H-1239 Budapest, Ócsai út 4/a.
H-2351 Alsónémedi, Belterület hrsz 3310/4
A telephelyeinken LÁTHATÓSÁGI MELLÉNY és biztonságos, ZÁRT LÁBBELI használata kötelező!
Gyakori kérdések
Fontos tudnivaló gépjármű leadás esetén
Változások gépjárműroncs átadásával kapcsolatosan
A leadásra felkínált gépjárműroncs (M1/N1) hulladék ún. érzékeny fajkódos fémhulladék, amelynek leadásához előzetes NAV (F04) bejelentés és engedély szükséges.
A bejelentés kitöltéséhez a személyes adatokon túl az alábbiak megadása szükséges:
- Faj 31
- Mü-Gu Kft.
- 1239 Budapest, Ócsai út 4/A
- Fémker eng. sz.: FE0003180K003
A gépjárműroncs átadása a NAV F04 nyomtatvány beadását követő elbírálás és engedélyezés után történhet.
https://nav.gov.hu/nyomtatvanyok/letoltesek/nyomtatvanykitolto_programok/nyomtatvanykitolto_programok_nav/NAV_F04
Felhívom figyelmüket, miszerint a hulladék leadását megelőző ügyfélkapus bejelentés az Átadó feladata és kötelezettsége.
Magánszemély esetén kizárólag a tulajdonos adhatja le a gépjárművet.
A NAV által kiadott engedélyt minden esetben csatolni szükséges az átadásra szánt autóroncs többi dokumentációja mellé.
1 engedély kizárólag egy alkalomra vonatkozik, valamint annak kézhezvételét követő 45 naptári napig érvényes.
Vállalatok és költségvetési szervek céges autó leadásához regisztrálni kell a MOHU honlapján.
Az alábbi dokumentumok szükségesek még céges autók leadásához (a gépjármű okmányain felül):
- MOHU-s szállítólevél (minta megtekintése)
- Cégkivonat 1. oldalának másolata
- Aláírási címpéldány másolata
- Meghatalmazás
Érvényes forgalmival rendelkezik?
Érvényes forgalmi engedéllyel rendelkező gépkocsi abban az esetben adható le, ha:
- Per és tehermentes,
- nem gázüzemű,
- jól olvasható azonosításhoz szükséges (alváz és motor) számokkal rendelkezik
A leadáshoz szükséges okmányok:
- Forgalmi engedély
- Törzskönyv (ha van, vagy ha 1999. július 12-e után lett forgalomba helyezve, átírva stb.)
Ha a fentiek közül valamelyik hiányzik, akkor hatósági ügyiratszámmal ellátott igazolást is elfogadunk.